ZAŠTO KOREJSKA KOZMETIKA?
Svi smo čuli za korejsku njegu kože, ali što ju čini tako posebnom?
Ako postoji ijedna stvar na koju su Korejci ponosni, to je njihova prekrasna koža. Korejke su vrlo zahtjevne kada je u pitanju njihov izgled i ulažu puno vremena u to da njihova koža izgleda besprijekorno.
Južna Koreja je zemlja s jednom od najzanimljivijih i najbrže rastućih kozmetičkih industrija na svijetu, koja uvodi vodeće inovacije u ovoj industriji i postavlja globalne trendove.
Mintel, vodeća svjetska agencija za istraživanje tržišta, otkriva u svojoj anketi da je Južna Koreja među 10 najboljih tržišta ljepote i da je njihova tržišna vrijednost 2017. godine procijenjena na nešto više od 13 milijardi američkih dolara.
"U prošlosti se Francuska smatrala globalnim liderom u kozmetici, ali sada su sve oči uprte u Koreju", kaže Peter Thomas Roth, stručnjak za njegu kože koji je razgovarao s The Cutom.
U STVARI, VEĆ STE UPOZNATI S KOREJSKOM KOZMETIKOM
Većina ljubitelja kozmetike već je već čula za BB kreme, ali možda ne zna da su korejskog podrijetla. Tako je, BB kreme dolaze iz Južne Koreje.
BB krema, skraćenica je za Blemish Balm (balzam za mane na licu) zapravo je bio jedan od prvih korejskih proizvoda koji je postigao svjetski uspjeh. Razlog uspjeha leži u činjenici da to bio prvi kozmetički proizvod koji je imao preparativnu i dekorativnu namjenu u jednom. Na ovaj se način uspjela spojiti korejska kozmetička industrija, koja je više usmjerena na njegu kože s europskom i američkom, gdje je naglasak na makeupu.
KOREJSKI NAČIN NJEGE KOŽE
Kao što je već spomenuto, korejska kozmetika pridaje veliku važnost njezi kože i učinkovitim prirodnim sastojcima te stremi k cilju ujedinjavanja zdravlja i ljepote.
Korejski potrošači su zahtjevni, budući da odrastaju sa svijesti o ljepoti i kulturi o njezi kože i sastojcima koji su joj korisni. Svaki je potrošač dobar u procjeni bilo kojeg novog proizvoda, točno znaju što je dobro, a što ne. Druga stvar tipična za korejsku kozmetiku jest činjenica da nisu odani samo jednom brendu, već zajedničkom principu korejske kozmetike, što dovodi do znatno veće konkurencije među proizvođačima i kao rezultat toga, njihovu predanost istraživanju i razvoju.
TREND ILI NOVI STANDARD
Korejska kozmetika ili ukratko K-beauty je trend koji postaje dio dominantne kozmetičke industrije i onaj koji se ne može zanemariti.
Tamo gdje su se korejska kozmetika i proizvodi za njegu kože jednom ugnijezdili, korejski kozmetički brendovi stekli su stalno mjesto na trgovinskim policama, kao što je međunarodno priznata kozmetička marka — Sephora, a K-beauty proizvodi se sada pojavljuju i u manjim trgovinama kozmetičkih proizvoda diljem Europe i SAD-a.
Prevelik međunarodni odgovor uglavnom je rezultat praćenja trendova rituala ljepote, kao što je korejski pristup njezi kože u 10 koraka i "staklena koža", porculanska azijska koža koja prkosi godinama, kao i izvrsne recenzije na blogove i časopise o ljepoti.
NEPREKIDNA ISTRAŽIVANJA I RAZVOJ
Posljednjih godina vidjeli smo da korejski proizvodi, kao što su BB kreme, ‘cushion’ foundations (spužvice natopljene puderom), kao i sheet maske postaju ključni kozmetički proizvodi u svim zapadnim zemljama.
To nije samo rezultat pogodnih okolnosti već također i razvijenog plana da se uz potporu države uspostavi stabilna kozmetička industrija kao izvor prihoda za tu zemlju. Ljepota je u Koreji iznimno važna, a pojam 'korejski proizvodi' povezuje se s vrhunskom kvalitetom i visokom tehnologijom. Zato korejske kozmetičke tvrtke neprestano ulažu u istraživanje i razvoj kako bi proizvele sljedeću dobitnu formulu, jedinstveni proizvod koji će zadovoljiti tržište koje uvijek žudi za inovacijama.
OTKRIJTE NAŠU PONUDU KOREJSKIH PROIZVODA